Monday, June 18, 2007

ΣΕΧ:ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ POST (31 ΜΑΙΟΥ)ΕΔΩΘΗΚΕ ΤΟ ΤΕST ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΤΥΤΙΚΗΣ (ΔΥΣ)ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΠΟΔΕΔΕΓΜΕΝΟ TEST ΠΟΥ ΔΙΔΕΙ ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ. Ο ΣΚΟΠΟΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ,ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗ ΠΑΘΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ. ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ, ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΕΧ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΥΓΕΙΑΣ, ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ, ΠΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ ΣΥΝΥΠΑΡΧΟΥΝ Η ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ.Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΓΙΟΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ.

3 comments:

Anonymous said...

εντυπωση μου προκαλεσε του οτι δεν υπαρχει συζητηση για το θεμα αυτο τη στιγμη που αποσχολει τοσους πολλους ανδρες ...
εγω αρχισα να συνειδοποιω οτι πιθανον να εχω το προβλημα τωρα που θελησα να ''ξενοκοιταξω''..και το θεμα ειναι αν ειναι ψυχολογικο η οργανικο.. εχω υπερταση και παιρνω καθημερινα αντιυπερτασικο -zestoretic- λετε να φταιει αυτο ?

OWNER said...

To zestoretic κανονικα δεν προκαλει τετοια προβληματα. Ειναι η αρτηριακη πιεση ρυθμισμενη? Υπαχουν αλλα προβληματα υγειας προφανη η λανθανοντα? ο βιοχημικος ελεγχος (χοληστερολη σακχαρο κτλ) πως ειναι? το ολο θεμα ειναι αρκετα συνθετο. Για οποια πληροφορια ..e-mail.

Anonymous said...

η προωρη εκσπερματωση λυνεται?
εγω ενω εχω εντονη σεξουαλικη επιθυμια αυτη δδεν διαρκει για πολυ.